Emo Boy

Emo Boy

بعضی ها گریه نمی کنند...

 

 

بعضی ها  گریه نمی کنند 

اما از چشم هایشان معلوم است که اشکی به بزرگی یک سکوت،

گوشه چشمشان به کمین نشسته ...

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت18:05---25 بهمن 1391
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .

بازم ب معرفت خودم


مستی
ساعت23:45---8 بهمن 1391
من کلا با موهات حال میکنم

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت23:15---30 دی 1391
اینم حرفیه ولی کی گوش میده؟

آپم....بیا...


kimia
ساعت21:03---13 دی 1391
تا اين لحظه.......................................

هيچ گاهـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ

برايــــــــــــــــــــــــــ ـــــ

يكــــــــــــــــــ

»فرد خاصــ«

خاصـــــ

نبوده ام.

==========================

ممنونم سرزدين


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت21:49---10 دی 1391
دل مرد را بشکنید

کمرش را بشکنید

اما غرورش را نشکنید

مردی که گریه میکند

دیگر چیزی برای شکستن و باختن ندارد....


kimia
ساعت15:07---10 دی 1391
اسمش را می گذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند
وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد
وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش
وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود
مطمئن می شوم که حقیقیست
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هرکجا که باشد...

========================

سلام وب زيبايي دارين ممنون ميشم ب وبم سربزنين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:بعضی ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM